Umiejętności sprzedażowe, menadżerskie czy interpersonalne (miękkie) są bardzo ważnym obszarem kompetencji każdego z nas. Bardzo istotny jest ich rozwój, ponieważ bez nich nie wykorzystamy w pełni naszych umiejętności i kompetencji twardych.
Umiejętności sprzedażowe, menadżerskie czy interpersonalne (miękkie) są bardzo ważnym obszarem kompetencji każdego z nas. Bardzo istotny jest ich rozwój, ponieważ bez nich nie wykorzystamy w pełni naszych umiejętności i kompetencji twardych.
Cele szkolenia
Celem tego warsztatu jest wyposażenie uczestników w podstawowe umiejętności kierowania zespołem
i koordynacji jego pracy oraz wypracowanie praktycznych narzędzi efektywnej współpracy w grupie.
Szczególnie budowanie zaangażowanego, samodzielnego zespołu realizującego postawione cele.
Poznanie umiejętności przekazywania informacji zwrotnej, docenienia, przygotowania do zmian,
rozwijanie oraz ćwiczenie podstawowych narzędzi zarządzania zespołem, takie jak delegowanie zadań,
koordynowanie procesu rozwoju kompetencji, ocenianie oraz motywowanie pracowników.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 – 32 godziny lekcyjne (2-4 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
1. Jak rozwijać własny autorytet szefa?
2. Rozwój kompetencji pracowników
3. Rozwój, a motywowanie pracowników
4. Skuteczne delegowanie
5. Jak egzekwować wykonanie wydelegowanych zadań?
6. Ocena pracowników – obowiązek czy narzędzie motywacyjne?
7. Budowanie zespołu i jego zasady
8. Metody pracy z zespołem i etapy jego rozwoju
9. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach
10. Podsumowanie szkolenia
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Poprawa skuteczności w zarządzaniu zespołem poprzez podniesienie poziomu wiedzy o metodach
zarządzania oraz trening kluczowych umiejętności. Poznanie narzędzi prowadzących do zwiększenia
skuteczności w delegowaniu zadań. Opracowanie strategii wykorzystania potencjału poszczególnych
członków zespołu. Nabycie sprawności w organizacji dynamicznych i owocnych spotkań zespołowych.
Podniesienie efektywności pracy poprzez optymalizację sposobu podziału zadań. Usprawnienie
komunikacji pomiędzy członkami zespołu oraz w relacji kierownik – zespół. Rozwój umiejętności
motywowania członków zespołu i zwiększania ich zadowolenia z pracy.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Korzyści dla firmy:
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem tego warsztatu jest poszerzenie wiedzy o narzędziach i technikach komunikowania się, wywieraniu wpływu i budowania trwałych relacji biznesowych w procesie zarządzania.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem tego warsztatu jest poszerzenie wiedzy o narzędziach zarządzania z wykorzystaniem procesów
zarządzania przez cele. Szczególnie reguły wyznaczania celów, monitorowania, oceny wysiłków,
udzielania wspierających informacji zwrotnych.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem tego warsztatu jest poszerzenie wiedzy o myśleniu strategicznym, wzmocnienie podstawowej
kompetencji zarządzania, czyli planowania i podejmowania decyzji. Rozwój umiejętności trafnej oceny problemów oraz skutecznej realizacji planów.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem tego warsztatu jest wzmocnienie kompetencji kierowniczych: zarządzania konfliktem,
umiejętności mediacji. Są to umiejętności analizy znaczenia konfliktu, umiejętności wyboru skutecznej strategii rozwiązania sporu oraz podstawowej orientacji co do możliwości komunikowania się osób w konflikcie.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest rozwój postawy asertywnej w relacjach zawodowych, zarówno ze współpracownikami, jak i Klientami/partnerami biznesowymi.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 8-16 godzin lekcyjnych (1-2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wypracowanie narzędzi i postawy służących odnoszeniu określonych korzyści.
Poznasz reguły psychologiczne pomocne w osiąganiu swoich założeń. Nauczysz się budować swoją
wypowiedź zgodnie z praktycznymi zasadami.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 8-16 godzin lekcyjnych (1-2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cele szkolenia
Wzmocnienie kompetencji menadżera z obszaru relacji, tj. komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz autoprezentacji w procesie sprzedaży, umiejętności budowania długofalowych relacji z klientami. Wzmocnienie kompetencji z obszaru przejmowania inicjatywy w realizacji celów sprzedażowych z celami strategicznymi firmy i kształtowanie jej pozytywnego wizerunku. Poznanie metod organizacji i zarządzania skutecznym procesem sprzedażowym oraz wzmocnienie kompetencji wypracowywania i stosowania satysfakcjonujących obie strony warunków współpracy.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest poznanie najważniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych, praktyczne nabycie
umiejętności ich stosowania i obrony przed nimi (a także przed manipulacją w negocjacjach) w roli
sprzedającego i kupującego.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wypracowanie schematu sprzedaży B2B (lejek) z uwzględnieniem specyfiki
oferowanego produktu czy usługi oraz przepracowanie najważniejszych elementów sprzedaży.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi metodami rozmów telefonicznych
oraz wypracowanie schematów rozmów handlowych, a także przekazanie metod radzenia sobie
z trudnościami wynikającymi z pracy telemarketera.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjnych (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest umiejętność koordynacji, wyznaczania celów i stosowania metod do realizacji
działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji
strategii cyfryzacji przedsiębiorstwa
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 – 24 godziny lekcyjne (2-3 dni szkoleniowe).
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
(Skuteczna komunikacja, Planowanie, Twórcze myślenie, Reakcja na zmianę, Efektywność zespołu,
Współpraca vs. Rywalizacja, Role i postawy w zespole, Radzenie sobie z różnymi rodzajami konfliktów, Wchodzenie do istniejących zespołów)
Cel szkolenia
Celem zajęć jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę o efektywnych narzędziach reakcji
na wymagania współczesnego miejsca pracy.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 – 32 godziny lekcyjne (2-4 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wypracowanie efektywnych metod i kanałów komunikacji w przedsiębiorstwie
przekładającej się na lepszą współpracę, wzrost produktywności i synergię.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjne (2 dni szkoleniowe).
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest wypracowanie umiejętności odpowiedniego zarządzania czasem własnym w życiu zawodowym i prywatnym.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjne (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest stworzenie procedur i schematów profesjonalnej obsługi Klienta w danym
przedsiębiorstwie, z uwzględnieniem kluczowych czynników wpływających na obsługę.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjne (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Cel szkolenia
Celem tego warsztatu jest wzmocnienie kompetencji przywódczych, a szczególnie umiejętności
wywierania wpływu i perswazji. Celem szkolenia jest również zdobycie umiejętności wpływania na
swoich współpracy, by ich przekonania i postawy skutecznie wspierały realizacje celów firmy.
Czas trwania
Przewidziany czas na warsztat: 16 godzin lekcyjne (2 dni szkoleniowe)
Program szkolenia*
*W przypadku zainteresowania szczegółowym opisem powyższych zagadnień prosimy o kontakt, wtedy udostępnimy kompletny program.
Od 2018 roku z powodzeniem pozyskujemy środki dla naszych Klientów,
z takich programów jak:
Wzrost zysków w firmie korzystającej z dofinansowanych szkoleń
Wzrost zysków w firmie korzystającej z płatnych szkoleń
Wzrost zysków w firmie korzystającej z płatnych szkoleń
Jeśli jesteś zainteresowany skorzystaniem z dofinansowania? Nieodpłatnie przygotujemy dla Ciebie wniosek dotacyjny oraz przeprowadzimy proces jego rozliczenia.
Kontakt